Sunday, August 28, 2011

Burger Blue Angels


AFSLAG LINK WWW.AMAZON.COM Customer Reviews: "Dit horlosie is pretty awesome, nooit 'n battery nodig het, altyd op tyd en lyk soos' n Japannese Breitling Ek wou eintlik 'n Breitling aangesien dit lyk asof die uiteindelike vlieënier se horlosie dis maar net die prys.. is net vir 'n horlosie wat battery vervanging nodig het en het beperkte funksies stapelgek Ek gebruik hierdie horlosie helikopter en vliegtuig, dit werk soos' n champ Die rug lig is maklik om te lees, die E6B slide heerser is maklik om te gebruik, en die Watch opwasbakke metdie atoomhorlosie in Colorado perfek elke aand. Net om seker te maak die horlosie was regtig dit is tyd om van die atoomhorlosie, het ek 'n kortgolf radio en hand in die stem stasie gestem, seker genoeg ... die biep afgaan op die top van die minuut en die tweede kant is presies op die posisie van 12 uur. Die horlosie het ook 'n goeie gewig aan hom en voel soos' n taai horlosie. Ek sal nooit 'n battery te koop of my horlosie stel ooit weer. Dit klop Breitling hande in my boek in terme vanvlieënier horlosies en lyk fantasties. "" Ek het hierdie kyk as 'n stepping stone na' n duurder watch soos 'n Brietling of' n merker. Ek mag dalk nie nodig om te beweeg. Dit is 'n groot horlosie! Dit is mooi en Lite en doen alles wat ek nodig het om dit en meer te doen. Hierdie horlosie het autmatically updates die tyd terwyl u slaap, sodat jy nooit het dit op te los en moet nooit 'n battery. As jy tydsones verander dit outomaties by die hande op die horlosie. Jy kan vertoon van twee verskillende tydsones goed. Dit is werklik...

Recommend : ±1±: Hot Cell Phones & Service Store ±1±: My Bag Store !!1 Tips Irs Relief !!1 Where To Buy Electric Shaving !!1 Purchasing Induction Cooking Pots




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links